søndag 22. august 2010

Rosa sommer


Bittelitt har jeg faktisk fått sydd i sommer. For hvis jeg bare vil kan jeg få gjort bittelitt fornuftig (ikke vaske klær, støvsuge eller lage middag, men noe fornuftig - som å sy!) når lillegutt sover. Dette lille veggbildet er satt sammen av et hus sydd på papir av småsmå stoffrester, og seks roser som ble til overs etter Roseteppet.



Papirsøm er innmari moro , så utrolig lettvint og fint, og alikevel nøyaktig! Jeg storkoser meg, så dette bør jeg gjøre oftere! Bildet ble så smått påbegynt da jeg sydde Stitchery- mappa før årsmøtet. Selv om jeg absolutt ikke er så rosa selv, synes jeg bildet ble veldig sommerlig og fint.


Nå ble det endelig litt sommer på kommoden i gangen, jeg får nyte det disse siste august- dagene før høsten kommer for alvor. Og i mens kan jeg kose meg med de små rosa stoffbitene som enda ble tilovers..

Sommerlig hilsen fra Hege

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :) Teppet er kjempefint, nydelig er det!!

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe,fint oppheng.
    Ååå,så søt en gogutt du har fått.
    Gratulerer!Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Åååå teppet ditt er aldeles nydelig! Deilige sommer stoffer :o)

    SvarSlett
  4. Nydelig veggteppe. Lekkert oppheng.

    SvarSlett