onsdag 25. august 2010

Lunsjbesøk, og en utfordring..


I dag har Knerten og jeg hatt kjempekoselig lunsjbesøk av Siv Hege i Drømmequilten.
Men Siv Hege ble bedt med et lite forbehold, hun måtte lære meg å sy/tråkle Dresden Plate. Det er styret i quilteklubben som har startet et lite fellesprosjekt, og jeg var ikke spesielt fornøyd da slik håndsøm ble vedtatt som en god ide.. Sånt driver nemlig ikke jeg med!

Men i løpet av dagen fikk jeg litt dreisen gitt, dette gikk lettere enn jeg hadde tenkt! Men det er vel ikke vanedannende dette her?? Uansett spinner nye ideer rundt, og jeg bremser så hardt jeg kan, - trenger ingen nye diller nå! ;)


Nå ser gutta mine fotball, og jeg har en liten avtale med symaskinen angående noen blå stjerner som skal quiltes! Og så blir det nok litt mer Dresden Plate i morgen..

God natt- hilsen fra Hege!

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg;o))
    Jo da, lille Liam ville gjerne ha uglesettet, men det er vel ikke noe i veien for at jeg kan sy noe liknende en gang til;o))
    Du kan jo sende meg en mail til sylysten@gmail.com
    Så fine quilter du har laget, og ja, håndsøm er vanedannende. Klær også for den sakt skyld;o/ Har knapt fått quiltet noe som helst siden jeg begynte å sy klær;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Jammen ikke godt med sånn fellesprosjekter..... Men det er jo så smittsomt, så en klarer liksom ikke å like det heller....
    Og de ble jo så fine, de du laget. Kommer nok til å bli den nye "dilla" dette her skal du se...og vips så var det et teppe.....

    sees i kveld?...

    klem
    HegeT

    SvarSlett