onsdag 18. august 2010

En Knert!


En vidunderlig liten tass har styrt de tolv siste ukene her i Kaoset! Selv om han bare sover, spiser, smiler og sover igjen har dagene gått, uten noe tid eller lyst til sying, oppussing, maling eller blogging. Men nå er vi så smått igang igjen, -tror jeg ;)



Det skjer så mye fremover og det klør skikkelig i kreativiteten og i fingerene, - jeg planlegger krabbetepper, uroer, rangler og smekker! Quilteklubben fortsetter jubileumsåret med kurser og spennende møter. Barnerommet må friskes opp, med litt nytt inventar, og tekstiler ;) Hytta er ennå ikke helt ferdig, litt maling og flikking gjenstår, og så er det plutselig dukket opp nye oppussing- prosjekter...

Jo da, jeg bør ha litt å blogge om fremover!


- Men aller først må jeg kose litt med Knerten min!

Klem fra Hege

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Så hyggelig å se at du er i farta igjen.
    Og "knerten" var jo bare helt til å spise opp...!!...
    Skjønner at prioriteringene har vært flyttet over på han ja......
    Forhåpentligvis kan du kalre å gjøre "litt av alt" utover høsten....og vi er gjerne "passepiker" på symøtene.....

    onsdagsklem
    HegeT

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Knerten :-)

    SvarSlett
  3. Å, så herlig!!! Gratulerer så mye og kos deg med "Knerten".

    SvarSlett