lørdag 17. april 2010

På langtur??


Neida, jeg er "stucked" hjemme, men reisemappa mi har vært ute på tur, på skikkelig langtur tilogmed!! Jeg har flyforbud, og har vært sååå misunnelig i tre hele uker.. Det ble guttetur, og bryllupsfeiring Down Under uten meg... Men jammen er jeg gla for at mappa, og Romeoen min selvfølgelig, rakk hjem før askeskyen begynte å true luftrommet..


Men så ble det noen godbiter til meg som ventet hjemme også da, en god bunke quilteblader, en ny liten og venn og... eh, sjokoladen er på en måte.. borte... ;)


Reisemappa har vært med på tur før den, den er så kjekk! Mange lommer, og god plass til reisedokumenter, billetter, valuta og reiseminner. Mappa sydde jeg på et kurs på Lappemakeriet for LENGE siden, kanskje så mye som åtte år siden??



Det har blitt en mappe til etter den gang, den befinner seg på Elverum hos en veldig god Hege- venn :) Mye, mye jobb, så flere blir det nok ikke, uten mye overtalelse..



Men neste gang, neste gang vil jeg være med på tur også, altså!

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekk mappe. Lekker er den, også...Bruker du noe for å få stive "permer"? Lykke til, forresten...! Det nærmer seg vel fort nå...

    SvarSlett
  2. Flotte kjekke mapper. Stilig med norsk mappe....

    SvarSlett