lørdag 17. april 2010

(Nesten) ferdig!



Det har vært noen rolige uker på bloggen igjen, sånn er det bare, - noen dager er litt vanskeligere enn andre.. Vi har hatt noen tøffe og triste merkedager, men også kost oss med bursdager og besøk!



I singeltilværelsen i påsken fikk jeg fordypet meg i ett stort prosjekt jeg har vært ganske ivrig
på, - Roseteppet mitt. Jeg begynte med de første stitcheryene i februar, og har kost meg med de flotte tekstene og mønstrene.




I påsken ble også alle applikasjonene ferdig, og mellomstoffene kuttet. og nå, nå er teppet klart for quilting! Stoffene jeg har brukt er hentet litt i skapet og litt bestilt fra Fat Quarter Shop, på salg.. Er veldig fornøyd sålangt, nå gjenstår å finne et passende bakstykke, som sagt levere til quilting. Og i mens Roseteppet quiltes må jeg få ferdig de siste yo-yo ene.



Dette teppet gleder jeg meg til å få ferdig!!

4 kommentarer:

  1. Åhhhh, så lekkert!!!!!
    Nydelige farger du har brukt.
    Blir nok superfint når du får quiltet det ferdig.

    tirsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe! Flotte farger...

    SvarSlett
  3. Åhhhhså fint! Gleder meg til å få se det - regner med at du tar det med på quilteklubben..

    Du har brukt flotte stoffer til teppet :o)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg vært innom bloggen din og rulla meg langt nedover. Det er visst lenge siden sist jeg var innom, for her syns jeg det hadde dukak opp mye fint siden sist. Den reisemappa di så nå kjempekjekk ut da.

    SvarSlett