søndag 25. april 2010

Franske knuter..


Joda, jeg begynner å få litt dreisen på dette med stitching, synes jeg. Men disse franske knutene...de sliter jeg med altså! Dette siste prosjektet kostet meg MYE tålmodighet, for det var hundrevis av knuter!! Ikke spesielt fornøyd, men endelig ferdig! Snart er prosjektet klart for lukkekant, - og så skal dere få se!
I helga har jeg endelig fått sydd litt, og dette baby- settet ble ferdig. Disse bleieposene er så greie å sy, og søte barselgaver til små bebiser! Velkommen til verden, Oda!
Ha en fin uke alle sammen! Jeg har som mål å rydde på syrommet mitt, - det kan ta tid... ;)

1 kommentar:

  1. Men jammen ble det fint..!!..
    Vell verdt all knoting.
    Blir spennende å se hele arbeidet.
    Likte ivertfall det lille jeg så....nydelig lillafarger...

    mandagsklem
    HegeT

    SvarSlett