onsdag 28. april 2010

Be my Valentine..



Et lite veggsmykke er ferdig, og på plass på veggen sin! :) Denne har jeg kost meg med de siste ukene, hjertene ble raskt ferdig stitchet (med untak av knutene da..) og blokkene var artige små puslespill. Denne gangen passet størrelsen på teppet til veggen, og det har jo ikke alltid vært tilfelle.. (som feks Bamseteppet mitt) Om det er stor forskjell i størrelsen her, ser jeg at fargene ble ganske like, - jeg kommer stadig tilbake til lilla og grønt..

Blokkene her er ikke så store, bare 4" ferdig. Mønsteret til hjertene var Kviltstina snill å dele i februar, - tusen takk!! Slike hyggelige gaver kan vi like!




Siden Kviltstina hadde tiltenkt disse hjertene et Valentine- prosjekt den gangen i februar, så har veggquilten fått tittelen "Be my Valentine". Og det passer vel kanskje, der den henger ved soveromsdøra ;)


Nå har jeg kastet meg på et nytt lite prosjekt jeg snublet over i oppryddingen på syrommet.. Så selv om meningen var å REDUSERE antall prosjekter blir det nok noen NYE også. Vent å se!
Lappegla hilsen fra Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar