søndag 21. mars 2010

NQFs årsmøte 2010


For en flott årsmøte- helg vi hadde! Så mange flotte og fristende stands og butikker, utstillinger, foredrag og kurs! Inspirasjon i bøtter og spann! Kjenner at jeg ennå er litt ør og sliten, men superfornøyd for å ha vært der, og sett og opplevd det hele..


Det var ikke bare hodet som var fullt etter en slik helg, det var quiltebagen også! Men lommeboka derimot.... Masse nytt og spennende, mønstre, bøker, stoffer, kits, nåler og tråd, kroklisser og blonder. Pluss enda noe mer ;) Prosjektene står i kø, og jeg har allerede vært innom Lille Stasjon for supplering og påfyll! Rekker jeg å begynne denne helgen kanskje???
Men nå er jeg først klar for møte i quilteklubben, der Andre Wallenborg kommer for å holde foredrag i kveld! Som jeg gleder meg! Stitcheryet er pakket, det samme er tekoppen.
Drømmer om en Wallenborg - veske i natt, - helt sikkert! :)
Gla quiltehilsen fra Hege

1 kommentar: